רוצה להגדיל את סיכויי הזכייה שלך הצטרף לקבוצה

הדרך הנכונה להגיע לזכיה

לוטו ישראלי
לוטו עולמי
מה לעשות עם הכסף
הלוטו והספורט
סיפורי זכיות

לכבוש את העולם למרות הכל 
ג'ימי ורדי נולד בשפילד, שיחק בנערים של שפילד וונסדיי ושוחרר בגיל 15 בגלל ממדי גופו הקטנים (כיום הוא 1.78 מטר ובנוי לא רע אז הוא הגיע ל-1.40 מטר עם נעליים). הוא עבר למועדון מקומי בשם סטוקברידג' פארק, שיחק בנוער ובגיל 20 עלה לבוגרים של הקבוצה, אז בליגה השביעית בפירמידה של הליגות האנגליות. הוא השתכר 30 ליש"ט למשחק ובמקביל עבד במפעל לבנים במשמרות של 12 שעות. תזונתו הסתכמה במזון מהיר במזללה על הכביש הראשי מהמפעל לאימון. לוורדי יש גם הרשעה פלילית בתקיפה. לטענתו, הוא פשוט נחלץ לעזרה והגיב להקנטות של כמה צעירים כלפי חברו החירש. במשך תקופה שהה בסוג של מעצר בית ושיחק עם אזיק אלקטרוני על רגלו, כדי שיידעו איפה הוא. משום שחויב על ידי בית המשפט להיות בבית משש בערב, הוחלף באותה עת בסביבות הדקה ה־60. "השתדלתי שנהיה במצב שאנחנו מנצחים ולהגיע הביתה בזמן", סיפר. 
למרות זאת, הוא כבש ללא הפסקה. 66 שערים ב־107 משחקים הביאו אותו ב־2010 להליפאקס טאון, קבוצה גדולה בליגה השביעית, שלראשונה זה שנים הסכימה להוציא כסף על שחקן, 15 אלף ליש"ט. עם 29 שערים בעונה הוביל את הליגה בהבקעות ואת הליפאקס לעלייה. ההשקעה השתלמה לבעלים, דייויד בוסומוורת', שמכר אותו ברווח של 1,000% לפליטווד טאון מהליגה החמישית. "ידעתי שהוא משהו מיוחד מיד כשראיתי אותו", אמר בוסומוורת'. 
בליגה החמישית, עם משכורת עתק מבחינתו של 850 ליש"ט לשבוע (4,500 שקל באותם ימים)  המשיך ורדי להבקיע ללא הרף ולמשוך סקאוטים למשחקים. איאן הולוויי, מנג'ר בלקפול מליגת המשנה, הציע 750 אלף ליש"ט עבורו מיד אחרי שקבוצתו ניצחה את פליטווד 5–1 בגביע, אבל ההנהלה דרשה מיליון. היא התעקשה על המחיר גם כשרוי הודג'סון, אז מנג'ר ווסט ברומיץ' מהפרמייר־ליג, רצה לקנותו. בסיום העונה, עם 31 שערים שהבטיחו לה עלייה ראשונה אי פעם לליגות המקצועניות, נמכר ורדי עבור מיליון ליש"ט — סכום שלאור הישגיו יתנפח ל־1.7 מיליון ויהפוך לשיא של קבוצה מחוץ לליגות המקצועניות. הרוכשת: לסטר סיטי, אז בליגת המשנה. 
בעונה הראשונה בין הכמעט גדולים היה לו קשה — רק ארבעה שערי ליגה, ולא מעט שריקות בוז. בשנייה כבר כבש 16 ויחד עם דייויד נאג'נט, אקס ליוורפול, מחצה התקפת השועלים את הליגה וזכתה בכרטיס לפרמייר־ליג. פה היה הסיפור דומה; לוורדי נדרשה שנה להסתגל — רק חמישה שערים ב־34 משחקים בעונה שעברה — אבל הוא לרגע לא נח ותמיד חיפש את השער. העונה זה עובד טוב יותר אפילו מהחלומות שלו ושל אוהדי לסטר סיטי. 
 
 > 
אלן פרדיו, מנג'ר קריסטל פאלאס שהגיע אליה כשחקן בגיל 26 אחרי שהסתובב בכמה קבוצות בליגות נמוכות, סבור כי האיכויות שיש לוורדי ייחודיות. "יש דברים שאי אפשר שיהיו בשחקנים שגדלים באקדמיות מגיל ילדים או נוער, חספוס שאפשר למצוא בליגות נמוכות וניסיון שלא יסולא בפז", אמר. ורדי גם פחות מפונק, בלשון המעטה. מעבר למהירותו וכישורי ההבקעה שלו, הוא נותן הכל ונחשב וורקהוליק. הוא הרי יודע שהגלגל מסתובב, שהוא כרגע חי בסוג של חלום. 
 . 
בכל מקרה, מי שבגיל 24 עבד במפעל לבנים ובגיל 25 שיחק בליגה החמישית, הוא מלך שערי הפרמייר־ליג, שחקן נבחרת אנגליה ומי שמדברים עליו בריאל מדריד. כי בכדורגל הכל אפשרי. 
ורדי שכרגע מצולם סרט עלילתי על סיפור חייו, הקים לאחרונה אקדמיה לכדורגל. המטרה שלו היא שהרבה כדורגלנים אחרים יקבלו הזדמנות להציג את כשרונם. בתוך זה, ייעשו באקדמיה הזו שימת דגש על דינימיקה קבוצתית, היכולת של קבוצה להפוך את היחיד ליותר יעיל ולהשיג ביחד את המטרה. 
במידה מסוימת כולנו ג'ימי ורדי. בכולנו טמון כישרון יכולת או תכונות שאמורות להוביל אותנו להגשים חלום גדול. זה לא קורה לנו כי אנחנו לא מספיק נחושים, לא מספיק מבינים עד אנשים נוספים עם אותה מטרה משלנו יכולים, במסגרת של קבוצה לסייע לנו ואנחנו להם, להשיג את היעד המבוקש.
ג'ימי ורדי זכה בלוטו בחייו המקצועיים והאישיים  כי הוא לא ויתר ומשום שהוא שודך בכוונה או שלא, לקבוצה הנכונה, לאנשים הנכונים שכמוהו היו ''קטנים" וחלמו בגדול.
אצלנו בשווה שווה גם חולמים בגדול. כדי להשיג את המטרה, אנחנו עושים הכל: מייצרים קבוצה מנצחת, שולחים עבורה/עבורכם טפסי לוטו בכל הגרלה, בודקים אותם, דואגים שהצ'ק יגיע עד לביתכם, אפילו מייעצים בחינם במידה של זכיה איך לנהוג בתבונה עם הכסף. ג'ימי ורדי כמונו וכמוכם היה אמור להישאר ילד אנגלי מוכשר עם כישרון שאף אחד לא שמע עליו ולספר לנכדיו שהוא היה שחקן גדול בפוטנציה. במקום זאת, הוא יספר לנכדיו שזכה בתואר אליפות היסטורי וסנסציוני עם לסטר סיטי, שריאל מדריד מוכנה לשלם עליו 30 מיליון לירות שטרלינג ושהוא מסודר בחיים וגם הם.