רוצה להגדיל את סיכויי הזכייה שלך הצטרף לקבוצה

הדרך הנכונה להגיע לזכיה

לוטו ישראלי
לוטו עולמי
מה לעשות עם הכסף
הלוטו והספורט
סיפורי זכיות

היום נעסוק בכמה סיפורי לוטו  שסופקו על ידי הגרלות הלוטו הלאומית בבריטניה.

נוהג כדי לזכות
ריי ווראג נהג לנוסע במכוניתו ברחבי שפילד ולרשום את מספרן של לוחיות רישוי כדי להשתמשש בהם בהגרלות הלוטו.  בשנת 2000 השיטה זו הביאה לו ולרעייתו ברברה שישיה מספרים מנצחים ושש מילין פאנד!  הזוג המקסים חלקו את המזל הטוב עם נזקקים ותרמו לא פחת מחמישה מילין מכספי הזכייה! הם ממשיכים להשתמש בשיטה המנצחת שלהם ולשחק בהגרלות הלוטו בתקווה לזכות פעם נוספת.

טעמה החמוץ של הזכייה
פול ווטסון, בעל חנות המכולת של העיירה דרלינגטון סיים יום עבודה ארוך וממושך שהתחיל בחמש בבוקר.  רק אחרי שהוא נעל את העסק והגיע למכונית הוא נזכר שאשתו בקשה שיביא שמנת חמוצה לארוחת הערב.  בהיותו בעל טוב, פול חזר לעסק, פתח אותו לקחת שמנת חמוצה וכרטיס לוטו.  השמנת הזו הביא למשפחה זכייה של לא פחות מ1.2 מילין פאונד.

  החלטה בדקב התשעים
מנקה הרחובות בעיר קמדן, ג'וזף ווייטינג, נח לו בביתו לא כל תכנית מוגדרת.  בשעה שבע ורבע בערב השתלטה עליו לפתע מחשבה שהוא חייב לגשת לדוכן הקרוב ולשחק בלוטו,  ברבע השעה שנותרה לסגירת ההגרלה הוא הספיק לרכוש שלושה טפסים שאחד מהם הביא לו לא פחת מ4.5 מילין פאונד! ג'וזף משוכנע עד היום שידו הגורל הנחתה אותו אל הזכייה.

גשם של מזל
קבלן עצמאי בשם גארת' בול ישב במכוניתו עם צוות העובדים שלו כשהוא מקלל את היום הגשום שמנע ממנו לעבוד.  כדי שלא יירטבו הואעצר בחנות שבה לא ביקר מעולם ורכש טופס יחיד להגרלת המיליונים.  היום הגשום שהרגיז אותו כל כך להביא לו זכייה אגדית של 40.6 מילין פאונד!

התרנגולת שמטילה ביצת זהב
מסתבר שזו לא רק אגדה: קייב, תרנוגלת המחמד של בילי גיבונס הידסה על מקלדת המחבון שלו ורשמה על הצג מחישה מספרים.  גיבוס השתמש בחמשת המספרים ו...כרטיס זכה ב1.3 מילין.  בילי החליף את שמה של התרנוגולת מקייב ללאקי (בת- מזל) כדי לחגוג את הזכייה.

יום שני ללא מזל
מכירים את הימים שמשתבשים ללא תקנה?  זה קרה ללי קירק מהרטפורדשייר.  בין שאר הדברים הוא החמיץ את מועד הסיום של ההגרלה ביום ב' שבה רצה מאד להשתתף.  מתוסכל, הוא החליט המכנה המשוף של כל הסיפורים האלה?

המשחקים העזו, התמידו וניסו.
התקשרו אלינו *3355 ןמעזור להביא את המזל.