רוצה להגדיל את סיכויי הזכייה שלך הצטרף לקבוצה

הדרך הנכונה להגיע לזכיה

לוטו ישראלי
לוטו עולמי
מה לעשות עם הכסף
הלוטו והספורט
סיפורי זכיות

קונים כרטיסי לוטו ביחד עם קבוצת חברים כדי להגדיל את סיכויי הזכייה?

הרעיון כשלעצמו מוצלח- כאשר רוכשים יותר טפסים סיכויי הזכייה אכן גדלים בהתאמה. אבל לשיטה הזו כמה בעיות משמעותיות:

האחת היא הקושי שבארגון הקבוצה והטיפול בה. לארגן קבוצה גדולה של כמה מאות חברים לאורך זמן זו משימה בלתי אפשרית עבור אדם בודד, וקבוצות קטנות אינן מגדילות את הסיכויים באופן משמעותי.

בעיה נוספת היא הויתור על הזכייה בפרס הגדול- הרי רק חבר קבוצה אחד ניחש בפועל את המספרים שזכו. לאחר הזכייה הוא יחוש באופן טבעי מקופח כאשר כספי הזכייה יתחלקו שווה בשווה בין כל הזוכים כולם.

והבעיה השלישית היא החמורה ביותר- מה קורה אם זוכים? לפתע מגלים שאין לקבוצה חוזה מוסר
שחלוקת הכספים לא הוגדרה היטב וחברים ותיקים מתחילים לריב ולהתווכח.

אנחנו ב"שווה-שווה" פותרים עבורכם את כל שלושת הבעיות: מטפלים בארגון הקבוצה על כל הכרוך בכך תוך גיבוש קבוצות גדולות (עד 500 חברים), מעניקים מחצית מכספי הפרס לבעל הטופס הזוכה וכמובן מחלקים את הזכיות בהגינות ובשקיפות לפי השיטה הייחודית שלנו.

להלן סיפורים על כמה זכיות קבוצתיות שהסתבכו באופן מצער ויצרו שבר בחברויות של שנים:

בקרבי שבאנגליה התעורר מנהל כוח האדם לסיוט אמיתי. כמו שהוא צייץ בטוויטר: "אני בגיהנום של משאבי אנוש… כל הצוות של המשרד לא הגיע לעבודה הבוקר כי הם זכו בלוטו". זה אכן קרה! עשרה עמיתים זכו ב-28 מיליון פאונד ברכישה קבוצתית. אבל הסיפור מחמם הלב הזה התגלגל לבית המשפט מכיוון שעובדת נוספת, לואיזה וויטבי החמיצה יום עבודה עקב בחילת בוקר. שנים שהיא קונה את הכרטיסים ביחד עם חבריה למשרד, אבל דווקא ביום ההגרלה ההיריון השאיר אותה בבית והיא לא השתתפה. כעת היא תובעת את עמיתיה וטוענת שהיא לעולם לא תרצה לדבר שוב עם אף אחד מהם.

המקרה של גארי ברון גרוע אפילו יותר! עובד חברת השליחויות האוסטרלי הודיע שהוא חולה 
ולאחר מכן התפטר באופן פתאומי. בדיקה העלתה שהוא זכה עם קבוצת עמיתיו ב16 מיליון דולר בלוטו אבל הוא נמלט עם הטופס הזוכה ועם כספי הזכייה שהיו אמורים להתחלק בין 14 חברי הקבוצה. כעת הם תובעים אותו לדין אבל מתקשים לאתרו.

מירלנדה וילסון, אם חד-הורית לשבעה, עבדה בסניף מקדונלד'ס בבולטימור. בוקר אחד היא הודעה לחבריה לעבודה שהיא זכתה בלא פחות מ-62 מיליון דולר בהגרלת הלוטו. עמיתיה הנדהמים עמדו על כך שהכרטיס נרכש באופן קבוצתי ושהם השתתפו ברכישה, בעוד שמירלנדה התעקשה שאת הכרטיס הזוכה היא רכשה בנפרד באופן פרטי. לאחר ריבים שונים ואפילו איומים ברצח התברר שהטופס הזוכה
כלל לא היה בידה, מכיוון שאנשים אחרים לחלוטין הגיעו לתבוע את הפרס הגדול. ככל הנראה היא שיקרה כדי לזכות בפרסום.

מהסיפורים הללו ניתן לראות שקבוצות חובבניות בלוטו לא תמיד נהנות מן הזכייה. מועדון מקצועי ינהל את כל התהליך בצורה המיטבית ללא כל מתח ודאגה.

התקשרו עכשיו 3355*