לוטו ישראלי
לוטו עולמי
מה לעשות עם הכסף
הלוטו והספורט
סיפורי זכיות

כל אחד ואחת מאיתנו קשור בצורה כזו או אחרת למספרים. יש כאלה שמספרי המזל שלהם הם לפי תאריך הלידה שלהם, ישנם אחרים שסתם אוהבים מספר שמלווה אותם מילדות וישנם אחרים שקושרים את מספרי המזל שלהם באמונה דתית עם המספרים 18 (ח"י) או 36.

פנינו לנומרולוג עידו הלפרין שיסביר לנו האם יש קשר ישיר בין מספרי המזל של כל אחד מאיתנו לבין הצלחה והחלטות בחיים או שמדובר בסך הכל באמונות טפלות.

"אין דבר כזה מספרי מזל אלא מספרי גורל" מסביר הלפרין.

"מספר הגורל של כל אחד מאיתנו הוא חישוב מלא של תאריך הלידה שלו ואז צמצום התוצאה לספרה אחת. אם מישהו נולד בתאריך ה-1.1.1970 נחשב כך: 1+1+1+9+7+0= 19 כלומר 1+9=10 וזהו מספר הגורל של האדם.

יש הסבר שלם לגבי האופי והייעוד של כל אחד מאיתנו. מי שהסיפרה 4 היא מספר הגורל שלו סימן שהוא אדם מרובע, שחייב מסגרת, ומן הסתם הוא יעסוק במקצוע של תבניות כמו למשל מוסד בנקאי, חברה ממשלתית או ראיית חשבון. מספרי 3 לעומת זאת הם אנשים יצירתיים שבאו לעולם לרומם את רוח הזולת באמצעות היצירה שלהם והם מן הסתם יהיו אמנים, מוזיקאים, סופרים וכדומה".

האם ייתכן קשר ישיר בין מספרי הגורל שלנו לבין עלייתם בגורל בהגרלה כמו למשל בניחוש מספרי הלוטו?
"לא יהיה קשר ישיר בין מספרי הגורל שלנו אבל כן יש כאן שאלה של עיתוי. על מנת שזו תהיה שנה שבה אנחנו נהיה עם פוטנציאל זכייה בהגרלה כמו למשל טוטו ולוטו אנחנו צריכים להגיע לספרה 3 או 8 אחרי שחישבנו את תאריך הלידה שלנו פלוס השנה הנוכחית. למשל, מי שנולד בתאריך הראשון בדצמבר אנחנו מחשבים כך: 1+12+2+15= 30 הנה יש לנו את הסיפרה 3. זו שנה עם ייעוד לזכייה כספית.

מה לגבי מספרים שכדאי לנחש בלוטו?
"גם כאן הייתי ממליץ על כל תוצאה של המספרים 3 ו-8. למשל 17, שזה 1+7=8, למשל 12 שהם 1+2=3 גם 33 שאמנם נותן לנו 6 אבל הספרה 3 מופיעה פעמיים. אין כאן עניין מדעי אבל בהחלט הגדלה משמעותית של הסיכוי".

ניתן ללמוד עוד על נומרלוגיה באתר של עידו הלפרין